Prixo Prixo
43
BLOG

TVN s(i)e podjarał ...?

Prixo Prixo Polityka Obserwuj notkę 17

   "Można się było tego spodziewać, ale żeby aż tak?!" Chyba nie tylko ja zdałem sobie to pytanie oglądając dzisiejsze Fakty na TVNie ... To, co zaprezentowała nam dzisiaj "tuba propagandowa PO" przekroczyło wszelkie granice rzetelności i dobrego smaku. Dwóch radnych PO, których złapano "z amfetaminą w ręku" doczekało się 20 sekundowej wzmianki w TVNowskich Faktach między informacjami! Ręce mi opadły i do tej pory nie potrafię się otrząsnąć z szoku, który wywołali we mnie prowadzący dzisiejszych Faktów. 

Bla, bla 2 radnych Platformy złapanych z amfetaminą bla, bla, a teraz o dupie Maryny ...

   Tak mniej, więcej wyglądała wzmianka o narkotykowej aferze z radnymi partii rządzącej w tle. Wydawało mi się, że TVN już mnie niczym nie zaskoczy, ale zszokowało mnie coś, czego się spodziewałem i zastanawiam się, jak oni to zrobili?!

   Stacja, która karmi się na co dzień tego, typu newsami dała 20 sekundową wzmiankę o jednej z największych afer tego roku. Staram sobie przypomnieć, ile dni wałkowano temat z Jackiem Kurskim, który podłączył się pod kolumnę policyjnej eskorty i myślę - Ku..! Gdzie my żyjemy?! Opozycyjnego posła udupiono za złamanie przepisów i temat wałkowano wiele dni. A przy aferze z radnymi partii rządzącej społeczeństwo, które nawet pewnie nie zdążyło sięgnąć po pilota, by nieco podgłosić TV ogląda 20 sekundową wzmiankę o aferze z politykami Platformy Obywatelskiej w czasie "świętowania roku rządów owej partii".

   Nie chcę porównywać tego newsika z tym, co słyszymy o każdej pierdole z politykiem PiSu na co dzień, ale chyba wszyscy widzą, że coś jest nie tak. Pomijając już sam "fakt", że informacja była krótka i ogólnikowa to na dodatek sprytnym zabiegiem technicznym prowadząca fakty pominęła swoje codzienne odruchy zszokowania całą sytuacją i zaprosiła na materiał o radnych "Platformy" ... Myślę sobie, chyba wiertniczej Ku...! Gdzie oburzenie prowadzących, którzy cały temat przewałkowali tak szybko, jakby bali się tego, że w ogóle za samą wzmiankę spotka ich coś złego? Gdzie wypowiedzi oburzonych polityków, ich rodzin, byłych żon i sąsiadów? Gdzie szok i oburzenie na to, że gdy koalicja obchodzi swoją "rocznicę sukcesów", politycy koalicji są łapani na gorącym uczynku z narkotykami? 

    Ja nie wiem, być może cała sprawa nie jest taka szokująca, jak mi się wydaje. Bo przecież w partii rządzącej kontakty z narkotykami to wręcz codzienność... Taki sposób na odreagowanie ciężkich czasów. Najpierw PRLu, a teraz tych złych, które nam wredny PiS zostawił ... Być może przykład idący z samej góry jest wyznacznikiem drogi, w której stronę podąża partia rządząca, na co wskazuj min. wypowiedzi lidera partii PO i jednocześnie premiera RP Donalda Tusk, który popalając trawkę widział cuda, Irlandię i inne 10 postulatów nałogowca hipisowskiej miłości i tolerancji. Nie wiem, być może tak jest, ale do jasnej cholery - Gdzie są te wolne media?! Bo ich Ku...! dziś nie widziałem ...

 

Ps. Jak się okazuje partia rządząca bije się w pierś i odwołuje pomorską konwencje PO w Szczecinie. Jak to ktoś dowcipnie napisał - Słusznie, że odwołują. Co to za impreza bez towaru?...

Prixo
O mnie Prixo

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka